torsdag 31. desember 2015

På årets siste dag

Ser det er flere som i disse dager legger ut en oppsummeringa av strikkeåret 2015, og da kan jo ikke jeg være noe dårligere, på årets siste dag.

Jeg hadde 2 mål dette året, og det var at jeg skulle blogge minst 100 innlegg og jeg skulle ferdigestille 100 prosjekter, noe som for meg var ganske mye.

Målet om bloggingen nådde jeg 29. oktober.
Med dette som i vår var ett litt hårete mål, har jeg faktisk funnet gleden i å blogge. Og går det for mange dagene mellom, begynner jeg å tenke at nå er det på tide å blogge litt igjen. Og jeg har senket ambisjonene mine for bloggingen, for tidligere måtte jeg ha noe ferdig å vise fram for å blogge, nå kan jeg godt vise påbegynte og halvferdige prosjekter, og jeg kan godt vise hva som inspirerer meg, så da  ble det enklere å holde liv i bloggen.
Siste opptelling viser at dette er innlegg nr 139 i år!! Wow!
Jeg tror ikke jeg trenger en sånn utfordring for bloggingen neste år. Jeg skal bare fortsette å blogge på linje med det jeg gjør nå, er planen.

Når det gjelder målet med 100 ferdige prosjekter, så nådde jeg ikke det i år. Jeg endte opp med 73 ferdige prosjekter. Jeg har noen som er nesten ferdige, men disse vil ikke bli ferdige før neste år, så får de telle med i neste års regnskap, siden jeg uansett tenker at jeg skal prøve på nytt neste år, med å ferdigstille 100 prosjekter.
Når det gjelder de 73 ferdige prosjektene så fordelte de seg sånn;

Sjal: 3
Skjerf: 4
Hals: 4
Hårbånd: 4
Pannebånd: 4
Lue: 11
Jakke:2
Genser: 1
Vest: 3
Kortbukse: 1
Skjørt: 3
Sokker: 7
Pulsvarmer: 3
Lyslykt: 3
Duk: 2
Kopptue:7
Teppe: 2
Putetrekk: 1
Sitteunderlag: 2
Nålepute: 2
Dyr: 4

Totalt: 73 prosjekter.

Når det gjelder målene for 2016, foruten 100 ferdige prosjekter, så har jeg ikke bestemt meg helt, så de kommer mest sannsynlig i morgen, da er det jo blitt 2016.

Nå skal finne fram garnvinna mi, og nøste opp dette garnet


Dette skal bli Stafflue til ei flott og hyggelig dame. Jeg gleder meg til å starte på lua, og jeg gleder meg til kvelden jeg og familien skal tilbringe sammen med hun som skal ha denne lua, og hennes familie i kveld.

Håper alle får en flott og trygg nyttårsfeiring!

Takk for laget i 2015, vi sees vel i 2016?

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Jeg synes du har vært veldig flink i år, både med blogging og strikking. I alle fall flinkere enn meg. Godt nytt år til deg og dine!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!