tirsdag 1. desember 2015

1. desember - Wollmeise

I dag er det 1. desember!! Jihaa!
Endelig kunne jeg åpne første pakke i adventskalenderen min :)




Her er nøstet jeg pakket opp idag, fra inapina, og dette er Wollmeise, i en helt nydelig grønnfarge!

Jeg har også landet på at jeg skal strikke ett skjerf eller to av miniskeins'ene mine, men grått Nalle fra Novita som bunnfarge.



Jeg bruker pinner 3,5 mm og har lagt opp 100 masker.
Så strikker jeg 5 omganger bunnfarge, 5 omg miniskeins oppover.
Så får vi ser hvor langt det blir. Tenker at det kanskje er langt nok når det grå er oppbrukt, men hvem vet?
I såfall har jeg to nøster til med Nalle, ett i mørkgrå og ett hvitt, så det kan jo bli flere skjerf. Disse Nallenøstene er jo på 100 gram hver, så det skal kunne rekke ett stykke, eller hva tror du?

1 kommentar:

  1. Så flott adventskalender! Sånn ønsker jeg meg neste år :D Og så kult med skjerf inalle fargene som kommer da :D Kanskje du från nok til to skjerf?!? :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!