fredag 18. desember 2015

Garn og pinner... det må til!

Og jammen hadde det gått ett par dager igjen, dagene bare flyr avgårde for tiden.
Jammen godt jeg ikke stresser til jul, for jul blir det jo uansett.

Men litt har jeg rydda og litt har jeg bakt, så får vi ta vasken over helga!

Jeg har åpnet ett par kalendergaver til, og fått mer herlig garn. I går fikk jeg dette flotte garnet

 

Vet ikke helt hva slags garn dette er, men flott er det i alle fall :)

I dagens luke dukket dette nøstet opp


Det er så spennende å åpne hver dag, og se hva som er inni kalenderen, nesten så jeg er mer ivrig en guttene. 

Ellers så var jeg innom Europris og kom over dette pinnesettet tideligere i uka. 



Sikkert ikke tidenes pinner, men jeg likte de godt jeg. Fargene var veldig tiltalende også. Pinnene er av akryl, og derfor litt trege, men syns jeg er helt greit, da slipper jeg at pinnene sklir utav strikketøyet. 
Hele settet kostet 199,- kr, ikke noe å si på det heller! 

Nei nå skal jeg ut og shoppe de siste julegavene som skal overleveres i helga, før jeg skal på julelunsj på gammeljobben. 

Ha en flott førjulsdag du også! 
AnnetteK

1 kommentar:

  1. Hei Hei :)

    Du er med i konkurransen fordi om for du ligger jo med link så det går så fint ;) Ingen problem. EG måtte skrive det på den måte for di mange "glemmer" å skrive hvem de er og kommentaren blir helt anonym og det hjelper lite ;)

    Håper du koser deg og at du får en herlige jul :)
    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!