lørdag 12. desember 2015

En kjapp kalenderoppdatering

Innom i full fart for å vise hva jeg fikk i kalenderen min i går og i dag.

Først den fra i går


Dette tror jeg er Arwetta. Nydelig farge i alle fall!

Og her kommer dagens;

Dette tror jeg må være Stray Cat Socks.

Nå det gjelder stripeskjerfene mine, så har jeg jo tatt pause fra det grå, mens jeg ventet på mer garn. Garnet er kommet, men jeg har ikke kommet i gang igjen... Men det blir.
Når det gjelder det med hvite striper, så blir jeg ikke helt fornøyd, så det ligger og hviler seg, i påvente av at jeg skal bestemme meg for hva som blir dets skjebne.

Nå satser på å ha full fokus på å brodere ferdig en juleløper, og å få ferdig babysettet så jeg kan levere det før jul!

Ha en finfin kveld!

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!