onsdag 2. desember 2015

Striperskjerf og längtan

Her kommer bilde av strikkinga mi, med dagens miniskein


Luke 2 Stray Cat Socks
Jeg er så langt veldig fornøyd med fagene, og hvordan dette skjerfet blir. Dette flerfarga garnet er Stray Cat Socks. Litt tynnere enn de andre hittil, men det gjør ingenting!

Når det gjelder fotoutfordringen så var dagen ord längtan.

Hva jeg lengter etter for tiden?
Jo, dette;


Snø!
Vinter!
Aking med guttene!

Dette bildet ble vel tatt en av de få dagene de faktisk var hvitt forrige vinter!

Men nå skal jeg finne fram babysettet jeg strikker på, og finne noe spennende på TV'en.
Ha en flott kveld du også!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Tror det skjerfet blir super kult!
    Godt viner fler som lengter etter snø :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!