torsdag 25. juli 2019

Terrasseprosjekt på hytta

Terrassen på hytta var nok 30 år på lik linje med hytta. Hytta har vært godt vedlikeholdt, og terrassen fungerte også bra, men den bar nok preg av at det ikke har vært gjort noe med den siden den var lagt. Den var ganske grå og trist, og ikke minst full av fliser. Både jeg og guttene fikk flis flere ganger når vi prøvde å gå barbeint på den, så det ble ganske fort bestemt at den måtte vi bytte ut.


Sånn var terrassen før vi begynte å rive.


Her har vi revet av alle terrassebordene, og er klar for å begynne å legge nytt gulv. Vi diskuterte om vi skulle heve den ytterste delen for å få samme høyde på hele, men valgte å beholde det sånn som det var. Jeg likte godt at det var to høyder jeg, når de var såpass store begge delene, så får vi på en måte to soner. 


Her er vi i gang med å legge nytt gulv. Tror dette  blir bra, og fargen står godt til resten av hytta også, og siden det er ferdig behandlet så trenger vi bare å behandle de endene vi har kappet.

Gleder meg til vi kommer i mål med dette prosjektet, kanskje til helga? Da skal jeg sitte ut og nyte det nye gulvet uavhengig av været, siden halve terrassen er under tak :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!