mandag 8. juli 2019

Kjøpt oss hytte vi da

Hytta vår er på fjellet, så selv om det er juli, så fyrer jeg i ovnen! En ting er jo at det er tømmerhytte, uten strøm, men årets sommer er jo ikke akkurat noe å skryte av så langt. Overskyet og tidvis regnvær og temprarurer på 6 - 10° er ikke det jeg forbinder med sommer!


Da erdet fint å sitte inne og strikke eller hekle. Dette er det ene av prosjektene jeg holder på med for tiden.



Ellers så må jeg legge til at selv om jeg har tenkt en stund på å ta opp igjen bloggen, var det inspirasjonen jeg fikk fra Monica, som var det sparket jeg trengte!
Ta en tur innom henne du også, hun blogger om livet sitt, og om kjærligheten hun har funnet i Gambia. Verdt å følge!
www.bloggmonica.no

Med fyr i ovnen og litt vind ig noen regndråper ute, skal jeg nå kose meg med litt strikking og bare slappe av. Deilig med ferie 😎
Ha en fin dag du å!

1 kommentar:

  1. Så flott å høre at du ble inspirert til å blogge av meg! Gleder meg til å følge deg ;) Klem fra BloggMonica

    www.bloggmonica.no

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!