fredag 12. juli 2019

Kvalitetstid på hytta

En tømmerhytte i skogen uten innlagt strøm og vann, fører med seg mer tid til familiekos. Tiden vi vanligvis sitter i sofaen og glor på ett eller annet på TV, har vi nå mulighet til å bruke til å gjøre noe sammen. Som kortspill, quiz, eller som i dette tilfelle brettspill. 


Denne gangen var det Carcasonne, vi spilte. Til tross for en litt dårlig start, og mye glans på både bordet og spillbrikkene, klarte jeg jammen meg å vinne :)



Vi valgte også å innvie hytta med å invitere familiene vår til dobbel 40-års + hyttekjøps-feiring. Vi var hele 27 personer tilstede, den yngste på 10 mnd, og den eldste blir 91 år til uka.
Kurvfest ble en suksess, virker som alle koste seg, vi gjorde i alle fall det! Tusen takk til alle som kom og delte denne dagen med oss.
Stort sett fikk vi sendt med folket matrestene hjem igjen, men vi beholdt ett par kaker, og de var like gode ett par dager etter!
Her koser jeg meg med fyr i ovnen, kake og litt strikking!


Siden det kan være ganske gulvkaldt i hytta, har jeg startet å strikke tøfler, som folk kan få låne når de kommer på besøk. Har en plan om å finne en fin kurv, som jeg kan ha stående i gangen med tøfler til utlån.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!