søndag 28. juli 2019

Avslappende strikking

Det er når jeg strikker jeg slapper best av. Derfor har jeg flere strikketøy alt etter hvor og når jeg strikker... 



I pausen på jobb strikker jeg for tiden på sjalet Bienes hus av TanteUll.


I 30°C sitter jeg gjerne i ro, i skyggen, og strikker kluter. Her er det den siste kluten i Bittami sin klutealong det strikkes på.


Nå på morgenen ble det å sitte inne og slappe av med strikking, og høre på radio. Her er det bestillingen Gretajakke i LilleLerke jeg strikker på. Det er jo på tide å få den ferdig også...

Strikker du?
Hva gjør du når du slapper av?

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg slapper også best av med et strikketøy i fanget. Jeg er en monogam strikker og har normalt max 2 prosjekt på pinnene om gangen. Da har jeg gjerne et enkelt og lite prosjekt som lett kan slenges i veska, eks. sokker/votter og et større og kanskje mer krevende prosjekt, eks. jakke, sjal,genser. Akkurat nå holder jeg på med et par sokkertil Frøken Ks sokkesamstrikk og noe som ligner veldig på en ingendikkedarercardigan til meg selv.
    Jeg har også Bienes hus høyt oppe på strikkelista mi og lurer på hvilket garn du bruker?
    Mvh Berit

    SvarSlett
  2. Jeg strikker Bienes hus i Bambino og silk mohair. Det blir veldig mykt og godt :)

    SvarSlett
  3. Takk, da har jeg notert meg det som et mulig alternativ til garnvalg. :-)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!