mandag 15. juli 2019

Kreativt kaos, inspirasjon og skaperglede

Søndag, hjemmedag, nye episoder på flere av strikkekanalene jeg følger på YouTube og tilgang til deler av garnsamlingen, det bidrar til at jeg startet på ett par nye prosjekter.

Det første prosjektet var ett resultat av at jeg en tid har tenkt at det var på tide å strikke noen kluter igjen, da stabelen jeg har hatt er så godt som tom. Jeg bruker stort sett bare strikka kjøkkenkluter, i tillegg er det jo fine smågaver.
Når jeg så kom over en ny klutesamstrikk på FB-siden til Bitta Mikkelborg, sa var det bare å finne fram ett nøste Mandarin Petit og starte opp.



Etter en besøk innom bloggen til TanteUll, ble jeg inspirert til å starte på ett nytt prosjekt, nemlig henne sjal Bienes Hus.
Dette startet jeg opp samtidig som jeg satt og kikket på flere YouTube- episoder, akkurat her er det kanalen til Britt Arnhild jeg er innom.




I tillegg til disse to prosjektene har jeg også strikket litt videre på Gretajakken, og sofaen bærer preg av kreativt kaos... 


Hvordan ser det ut deg, når du lar kreativiteten blomstre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!