lørdag 30. september 2017

Litt strikking og litt høstturbilder

Jeg har ikke gått i dvale altså, selv om det kanskje har virket sånn den siste uka. Den siste uka har vært travel med mye jobbing, og fullt opp med guttene. Så blogging har det ikke blitt, og det har vært lite strikking egentlig.


De få stundene jeg har hatt til strikking har jeg brukt på denne genseren, så nå har jeg strikket meg forbi der jeg var før jeg måtte rekke opp, og i løpet av kvelden bli jeg nok ferdig med dette bakstykket.

Ellers så har jeg i pausene på jobb strikket på sjalet Reyna, som ligger i skapet på jobb, så det vokser sakte, men sikkert det også.

I dag var vi forøvrig på tur i Jøldalen


 Overskyet og litt grått, men likevel veldig fint i fjellet!



Fargene om høsten er bare så flotte!!

På veien var vi også innom Løkken Verk, hvor Garnbutikken Fortuna arrangerte Garnkalas, og der fikk jeg da handla litt ;)
Jeg vet jeg sa kjøpestopp, men jeg bare måtte! Dette var en sånn "nå, eller aldri"-handel. Så da måtte jeg bare.
Skattene jeg kjøpte med meg skal jeg vise dere, når jeg har fått tatt bilde i dagslys, som rettferdiggjør de flotte fargene!

Men nå skal jeg krype oppi godstolen og strikke litt!
God kveld, og god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!