lørdag 9. september 2017

Favorittgarnet på opphørssalg

Sjekk de flotte fargene da!

Dette er Kauni, som jeg kjøpte da jeg i sommer var i Sunndalen. Akkurat samtidig som vi var der, var det opphørssalg på en av butikkene som solgte garn, så da slo jeg til å kjøpte disse.

Hva jeg skal bruke de til?

Nei, det vet jeg faktisk ikke.
Jeg var innom butikken flere ganger, og ble hver gang stående å se på nettopp disse. Da jeg var innom den siste gangen, den dagen vi skulle hjem fant jeg ut at jeg bare måtte kjøpe disse.

Kauni er ett av mine favorittgarn, så de kommer nok godt med en dag, vil jeg tro!
Men nå er det kjøpestopp på garn til eget bruk fram til i alle fall nyttår! Jeg har jo mer enn nok liggende rundt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!