tirsdag 19. september 2017

Fram og tilbake, er det like langt?



Jeg hadde ikke meg meg så mange prosjekter i helga, da vi var på hyttetur, egentlig.
Men jeg denne genseren hadde jeg med meg, og bildet over er sånn den så ut da jeg dro.
I løpet av helga så skjedde dette;


Vi var to familier som dro sammen, og min gode venninne tok ansvar og rakk opp ned til brettekanten, da vi sammen innså at bakstykket ble 30 cm for vidt!


Nå er jeg på vei oppover igjen, etter å ha gått ned fra pinne 3,5 mm til pinne 3 mm. Og nå ser det mye bedre ut. Så jeg må nok bare innse at på ensfaget glattstrikk så strikker jeg løsere enn oppgitt strikkefasthet.

Nå jeg ikke strikket på genseren så strikket jeg på disse Mariussokkene.


Også på disse klarte jeg å rote det til.  Jeg startet med rødt og innså ikke før etter første borden at jeg skulle ha starta med hvitt!
Jaja, da var det bare å rekke opp og starte på nytt på disse også...

Innimellom strikket jeg på denne kluten, når jeg ville ha noe lite og enkelt å strikke på, f.eks samtidig som vi spilte spill. Noen bruker jo litt lengre tid til å tenke og planlegge trekkene sine, og da er det greit å kunne gjøre noe annet enn bare å spise sjokolade og potetgull.... ;)

Hva strikker du på om dagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!