onsdag 6. september 2017

Boka mi: Strikkesidas favoritter


Strikkesidas favoritter er ei av mange bøker som står og samler støv i bokhylla mi!
Boka er et resultat av en konkurranse på facebook-sida Strikkesida, hvor medlemmene sendte inn sine egne mønster.
I boka finner du oppskrifter på votter, luer, skjerf, gensere til store og små, puter, grytekluter, tepper og enda mer.

Det er mange flotte mønster i boka. Jeg har bladd gjennom boka mange ganger, og finner masse inspirasjon i den. Men skal jeg være realistisk så tror jeg ikke at jeg kommer til å strikke noen av mønsterene. Jeg skal ikke si aldri, men jeg har mine tvil altså.

Så da tenker jeg at dersom du veldig gjerne skulle hatt denne boka, så kan du få kjøpe min for en 100-lapp. Bare send meg en mail, så ordner vi det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!