fredag 1. september 2017

Fra plan til praksis...?


Da har vi bikket over i september, og det er bare ett halv år til jeg har bursdag!!

Jeg har også notert en del punkter og tips til hva jeg skal gjøre, og hva jeg skal blogge om i september. Greit å ha notert noen ideer når jeg sitter foran PC'en og har lyst å blogge, men ikke vet helt hvor jeg skal starte.
Planlegging er jo halve jobben, så gjenstår det og se hvor mye av planen som er gjennomført når måneden er over.


Boblekjolen nærmer seg avslutningen, og siden jeg alltid må ha ett prosjekt ved siden av, så strikker jeg også på dette lille prosjektet, i deilige Drops Baby Merino. Dette er ett oppdrag fra en tidligere kollega som skal bli mormor om ca 3 uker.
Skikkelig kosestrikk med andre ord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!