tirsdag 5. september 2017

Aldri si aldri...


Jeg sa en gang at jeg aldri skulle strikke Marius! Men sier jo så mye rart gjennom tidene, og den uttalelsen må jeg bare bite i meg.

Nå har jeg strikket denne dressen i størrelse 4 år.

Den er strikket i Sisu, fra Sandnesgarn på pinner 2,5 og 3 mm.

Skulle jeg endret noe på den, måtte det ha vært at jeg hadde valgt en annen farge som tredjefargen, for jeg syns ikke kontrasten kom godt nok fram. Det så bedre ut når nøstene lå sammen, enn når det var strikket sammen. Men det er jo sånne erfaringer man gjør seg, og som man kan lære av.


Ser du den flotte kontrasten?
Hehe....
Vises heldigvis litt bedre i vanlig dagslys enn akkurat her da, men kunne som sagt vært større.

Men alt i alt ble jeg fornøyd med resultatet, og håper og tror den kommer til å bli mye brukt av en aktiv barnehagegutt!

3 kommentarer:

  1. Den ble veldig fin da, den der Mariusen du aldri skulle strikke ;)

    SvarSlett
  2. Flott Marius. Den blir god å ha framover :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!