søndag 1. oktober 2017

Newest stash...

Som jeg skrev i går, så ble det litt handling på Fortunas Garnkalas i går.

Vi du se skattene mine?
Jeg ble VELDIG fornøyd med kjøpene mine!

Ett av målene med å stikke innom, på vei til Jøldalen, var å kjøpe sokkeflak av Ulltøsene!


Er ikke disse bare helt utrolig nydelige??
Jeg måtte bare ha disse! De hadde mange nydelige, men jeg klarte å beherske meg, og kjøpe bare to! Hehe....

Jeg gleder meg til å strikke sokker av disse, for å se hvordan sokkene kommer til å bli.

I tillegg måtte jeg hilse på Marianne og se hva hun hadde med seg!
Hun har bare sååå masse flott, så jeg plukket med meg ett nøste fra henne også



Så må jeg bare strikke ferdig med noe av alt jeg holder på meg, så jeg kan kose meg med å strikke av disse herlighetene etter hvert!

3 kommentarer:

  1. Det hørest spennande ut med sokkeflak. Lurer på korleis sokkane blir. Kjekt med påfyll av nytt garn.

    SvarSlett
  2. Hei igjen :) Tusen takk for pakke med mange fine og nyttige ting. God helg.

    SvarSlett
  3. Spennende! Hespet fra tante Ull var utrolig lekkert i fargene, og jeg lurer fælt på hva slags mønster det blir på sokker av sokkeflakene.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!