mandag 16. oktober 2017

Regn, regn, regn, regn, øsende regn, pøsende regn...


Det er høst. 
Jeg liker fargene i høsten godt, men er ikke sååå begeistret for regnet i grunn. Men samtidig så hører det liksom med det også! 
Når det bøtter ned ute, er det godt å sitte inne og bare kose seg med en kopp te og strikketøyet.  

Jeg har nå begynt på det første ermet på genseren, og jeg er meget spent på hvordan dette blir til slutt. Syns det virker vidt, men det skal jo syes sammen til slutt, så da går det seg nok til. 
Spennende å strikke ett mønster, men bare ett lite bilde til, så klarer liksom ikke helt å se hvordan det blir. 

Nå skal jeg sette på en podcast og strikke litt videre, før jeg etterpå skal på jobb. 

Ha en flott høstdag du også da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!