fredag 9. september 2016

Søker teststrikkere!!

Jeg har skrevet ned mønsteret på dette skjørtet





Vil DU testestrikke mønsteret for meg? 

Du trenger garn som passer til pinner 8 mm. Eventuelt kan du bruke tynnere pinner, og garn som passer til det, men da blir skjørtet tynnere?
Mønsteret passer til de fleste garn og pinner. Det er bare på kanten oppe det er satt ett konkret masketall.

Mønsteret er skrevet på engelsk, og tenkt å legges ut for salg på Ravelry ca 1. oktober. 
Vil du teststrikke for meg, så send meg en mail på annettekj(@)gmail.com (ta bort parantesene).
Jeg ønsker i så fall at du er ferdig med produktet senest 28/9, og da gir meg tilbakemelding på mønsteret. Og jeg ønsker bilder av produktet! 

Jeg håper at det melder seg 4 teststrikker, og vil etterpå trekke ut av dere som får to nøster Svarta Fåret Paljett, det garnet jeg har brukt, som takk for hjelpa. 

Del gjerne innlegget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!