torsdag 1. september 2016

Garnlager

Her du lyst å se garnlageret mitt?

Jeg har nemlig laget meg ett eget garnrom, eller nesten da, for det står ei hylle full av bøker + litt rot innpå der også, men i hovedsak er det garnrommet mitt. 

Her har jeg nemlig ganske god oversikt, tror jeg...! 


Her har jeg en del av garnet mitt liggende. 
I tillegg er den kista du såvidt kan skimte nede i høyre hjørne full, og jeg har en del liggende i skap på stua. Planen etter hvert er å få alt inn på dette rommet! 

Så da er det bare å henge i å strikke opp noe av garnet da. 

I tillegg har jeg tenkte å skaffe meg flere hylleplater, for å utnytte plassen bedre. Det er jo begrenset hvor stabilt det blir når man begynner å stable 4-5-6 nøste oppå hverandre. 

Hvordan oppbevarer du garnet/hobbystashet ditt? Vis meg da vel! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!