søndag 11. september 2016

Bruk hue, bruk lue!

Masse av varmetapet når det blir kaldere, er gjennom hodet, derfor er det lurt å bruke lue.
Og det finnes jo så mange flotte luer, så det bør jo ikke være så vanskelig, eller det kanskje det store utvalget som gjør det vanskelig?

Her i  alle fall noen av de jeg falt for, da jeg tok en runde på Ravelry, nå i kveld!




© Danni Conway 

Detective Deangelis' Hat

by Danni Conway 
 
 
Ser for meg at denne hadde blitt flott med en dusk også? 

© Donna Smith

Baa-ble Hat

 
Alle som er glad i garn og/eller sauer bør jo ha en sånn!?!
 
  
Syns denne var veldig flott. Og når den strikkes på pinner 3,5 og 4,5 mm bør den jo være ganske kjapp også.

Koolhaas


Denne ser jeg for meg er flott både til damer og menn! 

Tror jeg rett og slett må starte å strikke litt luer til vinteren jeg. 
Hva er din favorittlue? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!