fredag 30. september 2016

Septemberprosjektene

September er på hell, og det er på tide og se hvordan det ligger an med alle mine prosjekter.

Planen min om å sy 5 prosjekter i september ble ikke fullført, jeg fikk bare ferdig den veska jeg viste dere for en uke siden. Men satser på at jeg i løpet av oktober skal klare å fullføre 4 søm-prosjekter!

Når det gjelder de andre prosjektene så har alle hatt mer eller mindre framgang. Noen nye har blitt startet og fullført, ett er startet, men langt fra ferdig og ligger på lista, som nå inneholder 14 prosjekter. I utgangen av august så var den på 15, så målet om å redusere antall prosjekt gikk riktig vei september da!

Men er kommer en oppdatering på lista mi;

Hakketeppe i Mandarin Petit
Her har det kommet til ett par nye lapper, og jeg håper at dette skal kunne bli ferdig i løpet av oktober/november. 
4 lapper og kanter som står igjen. 

 Skjørt ala Drops i Eventyr
 Skjørtet vokser sakte, men sikkert. Garnet er godt og strikke i, men det blir litt kjedelig å strikke riller i lengden. Men er vel kanskje ferdig med ca 25%. 


 Artesian, sjal, i Wollmeise
Jeg er i gang med den 5 repetisjonen. Usikker på om jeg skal ha 5, 6 eller 7 før jeg starter på neste del. Det ser nemlig ut som at jeg uansett kommer til å gå tom for gang... :s
Curliecue, teppe i Finull 
 Denne har jeg strikke lite på. Men det blir nok en dag!

 Domino, i rester
Her vokser det jevnt og trutt.
Akkurat nå ligger det på vent, siden jeg trenger flere rester... 


Nissepar, broderi, juleløper
 Er i skrivende stund, mer eller mindre ferdig med den siste røde stripa. Så da er det stort sett montering som står igjen, tror jeg.
 
Restekasseteppe
 Dette vokser sånn innimellom når jeg trenger litt tanketom strikking.

Snøkrystaller, hekling

Har 6 blå, 3 grønne og 3 gule. Tom for blått, og mener jeg har nok gul og grønn til at jeg får 6 av hver farge.

 Kvothe, sjal i Regia Fluormania
 Digger fargene! Gleder meg til å se dette ferdig strikket og blokket. 
Har kommet halvveis på nøstet, så det går mot slutten på dette også etter hvert. 


Blomstereng, hekling

 Har voks lite, men det litt framgang har det vært. Også her avventer jeg flere rester, for å fortsette.


Lamina Wrap, sjal, Nalle+minis

Dette har ligger mye i veska, men har blitt strikket lite på. Det må jeg gjøre noe med!!

Garter Squish, teppe i restegarn

 Dette måler nå 130 cm i bredden, og ca 75 i lengden. Lurer på hvor lange jeg skal strikke det? 
Det begynner allerede å bli ganske tungt!! 


Enkle sokker, Wollmeise

 Sokkerstrikk uten prioritering...!

(14) Pledd
 Helt enkelt, bare riller i Pleddgarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!