torsdag 4. juni 2020

#oppleggsfryd

Her i mai, så lot jeg meg inspirerer av ei dame som heter BrittArnhild. Hun hadde startet noe hun kalte #oppleggsfryd. Det gikk på at hun frydet seg med å starte på nye prosjekter hver dag i mai. 
Jeg har de siste dagene vært så inspirert av dette, at jeg tenkte at dette hadde jeg lyst å gjøre også. 

Jeg har jo garn og mønster til mange prosjekter liggende allerede så da tenker jeg at utgangspunktet er godt. Jeg har tenkt at om det ikke blir et prosjekt hver dag, så nesten hver dag. Jeg startet for en par uker siden, og har nå 14 nye prosjekter. Jeg har satt et tak på 30 prosjekter, jeg har jo ett par bestillinger som må strikkes på også. 

Når ferien så starter, så har jeg en plan om et annet opplegg nemlig #2ferdigefør1nytt
Da skal jeg kose meg med å strikke ferdig det jeg har startet på, og planen er minst 2 fullførte prosjekter, før jeg tillater meg å starte på noe nytt. Jeg kommer også til å ta pause mtp bestillinger når jeg er ferdige med de jeg holder på med nå. 

Tenker jeg skal vise fram prosjektene jeg strikker på her framover. Og starter med å legge inn bilde av prosjektet jeg har startet opp i dag; 


Mønster: Soleie Shell
Designer: Skeindeer Knits (Eli Leistad)
Garn: Sandnes Mandarin Petit, farge 6705
Pinner: 3,5 mm 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!