tirsdag 9. juni 2020

Ankers sommertrøye

Ett av alle prosjektene jeg har startet i min #30dagersoppleggsfryd er denne sommertoppen som er en bestilling. 
Jeg har vel flere ganger fortalt at jeg driver og strikker en del på bestilling til ei hyggelig dame i Porsgrunn, og det er hun som har bestilt denne. 


Design: Petit Knit
Garn: DMC Natura
Pinner 4,5 mm 

Denne er veldig kjekk å stikke, og jeg syns egentlig at det går veldig radig, selv om jeg kanskje syns det er en anelse kjedelig å strikk med hvitt. 

Planen i kveld er å strikke videre på denne, og kanskje jeg starter opp på en kjøkkenklut, med ett mønster jeg har gått og tenkt på at jeg vil teste ut en stund. For kjøkkenkluter kan man jo aldri få nok av, eller hva? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!