fredag 12. februar 2016

Smårester går fort med i luer

Små rester passer til heklede luer, så nå prøver jeg å finne en kurant måte å få til en helt enkel lue på, av noen smårester som bare lå rundt omkring.


Så nå koser jeg meg med hekling og Stickpodden, mens jeg venter på at vottene skal bli ferdig tovet i tørketrommelen, og babyteppet blokkes.

Ute er det sol og kjempeflott vintervær i dag, men siden jeg hrr fått klar beskjed av legen om å ta det med ro og holde varmen, så får jeg bare sitte inne og se ut på det flotte været. Håper bare det holder seg til hosten gir seg litt mer, så jeg kan ut å nyte været senere i helga!

2 kommentarer:

  1. Gøy å hekle med smårester. Greit å ha noe å sysselsette seg med når man må holde seg innendørs. God helg, og god bedring!

    SvarSlett
  2. Tusen takk!
    Det er jo en positiv ting med å måtte være hjemme og inne, man få strikket en del.
    God helg du også!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!