torsdag 11. februar 2016

MystrieBabyTeppe og restevotter

I fjor sommer startet jeg på dette teppet, omlag en uke før vi dro på ferie. Og etter ferien ble teppet rett og slett glemt.
Helt til forrige helg, da jeg kom over det i den ene strikkekurva mi. Jeg hadde da strikket 4 av 14 spor.
Teppet kom fram, og de siste dagene har jeg var trofast til teppet og da har det gått unna.
Teppet ble i går kveld felt av. Nå gjenstår det å feste de 2 trådendene, for det skal skylles opp og må blokkes.


Da teppet var ferdig, var det en god slump igjen av garnet, så da la jeg like godt opp til ett par barnehagevotter!
Planen var å gjøre ferdig mer før jeg startet på noe nytt, men så fikk jeg en ide om at det var nok garn til ett par votter, og det er jo greit å bruke opp garnet når jeg først er i gang, eller hva?

Jeg strikket etter mønsteret for størrelsen 3-4 år, men det pinner 4,5 mm. Planen er lett toving når de er ferdige, det tror jeg blir bra!

Følg med, så får du plutselig se resultatet av helt ferdig teppe og votter!

2 kommentarer:

  1. Godt å få ferdigstilt slike prosjekter, og det ble et flott teppe! Likte fargene på garnet ditt. Spennende å se om vottene tover til rett størrelse.

    Takk for alle kommentarene på bloggen min! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Selv takk for at du kommenterer på blogge min :)

      Fargene i garnet er bare så nydelige, Kauni kan dette med å sette sammen farger i garnene sine.

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!