mandag 8. februar 2016

Gryteunderlag av "stoffgarn"

Med feber i kroppen var det kun superenkelt prosjekt som var aktuelt.
Og siden jeg lenge har tenkt å strikke gryteunderlag, fant jeg ut at det var noe jeg kunne klare å få til med feber i kroppen.

Så i går kveld og i dag har jeg pakket meg inn i ullteppe og strikket gryteunderlag.


Den avlange er strikket i Hooked Zpagetti på pinner 8 mm, og den runde er heklet med fastmasker på heklekrok 7 mm. 
Disse er passe faste, og tykke, så jeg tror de skal fungere greit som gryteunderlag. 
Den avlange er strikket avlang, for å kunne brukes under ovale gryter. 

Til disse to gikk hele dette nøstet på 158 gram med. 

Jeg så det var figurer på "stoffet", og når jeg kikket etter var det jammen noen små Hello Kittyer. Jaja. Men det røde farget litt av da, pinnene ble nemlig litt rosa på tuppen underveis. 

Nå skal jeg ta meg en Paracet og finne senga, og satse på en bedre dag i morgen! 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!