mandag 1. februar 2016

Ohh my......

I helga fikk jeg melding fra onkelen til min kjære. Han var hos sin tante og rydda, og lurte på om jeg var interessert i å ta over noen poser garn.... 
Jeg er jo ikke tung å be når det gjelder garn. 

Og selv om jeg har kjøpestopp, har jeg jo ikke arvestopp, men jeg begynner å vurdere det nå, etter å ha arva snart 10 kg hittil i år!! Siden nyttår ja!! :o

Jaja!! 

Da vi kom jeg i dag, stod det er svær sekk og en flyttekasse på trappa og jeg kobla ikke med det samme, men så gikk det opp for meg at det var garnet som var levert på døra! 

Og dette var en del mer enn jeg hadde sett for meg... Noen poser ja, men ikke dette. 


Her er det alpakka, ull, bomull, plastikk, noe påbegynt, noe ferdig og masse nøster. En del av nøstene er merket, og en god del umerket! 

Jeg har sortert, pakket om og regnet over hvor mye det er! 
Og sluttsummen endte på; 


JEPP!!! 
5,3 kg!!!! 

Så nå er det bare å strikke i vei, skal litt til at lageret går ned denne måneden også!!! 
Januar endte jo til slutt med 2 kg pluss!!! 

Ser ikke for meg at det er noen flere å arve fra nå, ikke at dette siste var innlysende heller da..... 

Men nå er det natta, så får jeg planlegge strikkerier i morgen tror jeg. Og kanskje jeg begynner å ta noen bilder også, eller bare legge det inn på Ravelry, for så å legge inn bilder før jeg tar garnet i bruk? 

Tiden får vise hva jeg gjør. 

Men nå; 
GOD NATT!!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Wow, så heldig du var :)
    Jeg har kjøpestopp på stoff i år, men kanskje..... ;)

    Dette blir det nok mye fint av !

    mvh AneKa

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!