onsdag 1. april 2015

Give Away!!

Jeg tenkte jeg skulle ha en give away som det så fint heter, eller gi-bort som man kan kalle det på norsk. 

Jeg har så langt i påska startet opp flere prosjekter, enn jeg har avsluttet. Bland annet dette! 
Alle som prøver å gjette hva dette er, blir med i trekningen. 

Og premien spør du? 

Jo, det er dette prosjektet vel  ;) 

Legg igjen en kommentar med hva du tror dette er, så trekker jeg en vinner rett etter påske, tirsdag eller onsdag tenker jeg! 

Bli med da vel, og tips gjerne andre!

-Annette-

4 kommentarer:

  1. Hehe, farlig å legge ut gi-bort på 1. april kanskje? ;)

    Jeg tipper på en lue. Eller kanskje en liten pute.

    SvarSlett
  2. Det er en lue tror jeg :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  3. Da får jeg tippe hals. :)

    SvarSlett
  4. Jeg synes egentlig det ser ut som starten på en sånn rullelue... FWSS eller hva den nå heter... Fargene er nå fine, så da venter jeg i spenning på å se hva det er når den er ferdig.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!