tirsdag 14. april 2015

24/100 Tellinga har startet

Da er det på tide og starte tellinga, og se hvordan det ligger an!
Og når det gjelder tellinga, så velger jeg å telle alle innlegg og alle ferdige prosjekter fra 1.1.15.

Når det gjelder innlegg så ser jeg jo det greit i margen til høyre--->
Foreløpig er tallene for følgende;
Januar 3, februar 2, mars 10 og april 8 = 23 totalt så langt i år.

Det betyr jo at jeg har kommet ett stykke på vei, men at 76% gjenstår ;)

Når det gleder antall prosjekter så er det litt mer arbeidsomt å få oversikt, men jeg får ta utgangspunkt i de jeg har lagt inn på Ravelry, da jeg mener jeg har lagt inn alle der!

Hittil har jeg fullført
4 sjal
2 nåleputer
1 sløyfe
2 ugler
2 par sokker
1 pannebånd
1 retrojakke
1 påskehøne (glassbrikke)
1 lue
---------
15 prosjekter totalt så langt, så da gjenstår det å fullføre 85 prosjekter. Det er godt det ennå er lenge igjen av året :)


Nye prosjekter er i gang, noen nærmer seg også slutten, så det dukker snart opp noe nytt her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!