onsdag 15. april 2015

25/100 Kaos eller kontroll?

I dag leita jeg etter noen strikkepinner, og jammen hadde jeg ikke noen liggende løst i strikkekurva, til og med den jeg var på jakt etter.

Jeg hadde en plan om å rydde samtidig, så da la jeg noe av det jeg fant på armlene på sofaen, med en plan om å legge det på plass etterpå.

Siden jeg fant pinnen jeg trengte fikk jeg lagt opp på den, så oppdaget jeg at klokka tilsa henting av minstemann i barnehagen.

Nå 3-4 timer etterpå ser armlenet på sofaen fortsatt sånn ut;

  

Hvordan er det med deg, er du flink å legge ting på plass med en gang? 
Jeg har i alle fall ett stort forbedringspotensiale på dette området!!

Skal bare legge guttene nå, SÅ skal jeg rydde dette på plass. Helt sikkert altså!

Ha en flott kveld!

-Annette-

1 kommentar:

  1. Hos meg flyter strikkepinnene i en gammel kakeboks, skulle ønske jeg hadde system på dem, men aldri tid…. ha en flott helg hos deg!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!