mandag 3. september 2012

Høst

Det er en ting som er sikkert, og det er at høsten har kommet.
Det ligger på rundt 10 grader, og regner og blåser om dagene. Men likevel utrolig godt å være ute.

Å tilbringe en dag ute i skogen sammen med 2 damer jeg trivs med, og 13 herlige barn, er virkelig ett privilegium, og jeg får jo lønn for det også!!!

Ellers så strikker jeg, som så mange andre for tiden på Dorthe-genseren. Jeg holder på med siste erme nå, og ser fram til at den skal bli ferdig. Jeg tror den blir skikkelig god å krype inn på kveldene, etter en dag på jobb, og særlig etter en utedag!

Slenger meg ett høstbilde fra denne tiden i fjor, i mangel av ett nytt...

4.9.11 Austrått
Ellers så minner jeg om Gi-bort'en på bloggen min. Bli med, bli med!!
Jeg har utsatt trekningen til 15.9.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!