torsdag 21. september 2017

100.000!!!

Wow!
Det nærmer seg 100.000 besøk på bloggen min!



Tusen takk alle sammen!

I den forbindelse vil jeg gjerne ha en give away!

Jeg har begynt å planlegge hva gavene blir, og kommer til å presentere de utover uken. Jeg er usikker på hvor mange gaver det blir, det kommer litt an på hvor mange kommentarer jeg får. Men det som er sikkert er at de er håndarbeidsrealatert, om noen var i tvil om det...!?! ;)

Gavene:


1) Håndkrem;

"Hånd og fotkrem med honning, olivenolje, kamilleolje, mandelolje, jordnøttolje og shea-butter. 
Myktgjørende & fuktighetsgivende. 
Lindrer effektivt: Tørrhet, hudsprekker, fortykninger i huden og hudirritasjoner."

2) Garn
Dette nøstet på 100 gram Chunky fra Hjertegarn gir jeg også bort.
Det består av 98 % babyalpakka og 2% nylon.

---------------
 
Nye gaver kommer etter hvert. 

----------------
Når det er trekning sa du? 

Søndag 24. september kl 12.00, er planen! 

Hva trenger du å gjøre for å bli med i trekningen? 

Kommenter dette innlegget og fortell hva du liker å bruke fritiden din til, og gjerne hvorfor, og du får ett lodd. 
Dersom du har lyst til å dele dette innlegget på sosiale medier, blogg etc får du ett lodd pr deling. (gi meg ett tips om delingen da, så skriver jeg opp loddene)

Bli med da vel!

4 kommentarer:

  1. Heihei. Jeg bruker fritiden min på scrappbooking..strikking og hekling. Hadde vært koselig å vinne.

    SvarSlett
  2. Grarulerer med mange besøk. Så gøy :) Her går det for det meste i strikking, og det er så kjekt med all inspirasjon ein får her i bloggverda.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med det høye fine besøkstallet! ! Synes bloggen din er inspirerende, og jeg titter ofte innom. Veldig kjekt at du oppdaterer så ofte. Selv blogger jeg bare ferdigstilte prosjekt, og da kan d gå litt tid mellom innleggene. Min favorittsyssel er håndarbeid; strikking og quilting. Da kobler jeg ut, lader batteriene og kooser meg. :-)

    SvarSlett
  4. Hei! Koselig å titte innom bloggen din! Lykke til videre! Jeg liker å holde på med all slags håndarbeid,mest strikking da! Ellers er jeg veldig glad i turer ut i skog og mark!Ha en fin søndag! Hilsen Ruth

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!