tirsdag 12. september 2017

Noe varmt i halsen til høsten og vinteren?


Høsten er definitivt kommet, og selv om det er god temperatur om dagene, så er det en litt skarp vind, så da er det godt med noe varmt i halsen.
Da jeg skulle ut en tur i går, så stakk jeg hånden nedi kurva med sjal og tok det første jeg fant, og det var dette som jeg strikka for ett par-tre (??) år siden.
Det har bare ligget i kurva i skapet mitt, og nå tenkte jeg det var på tide å bruke det.

Sjalet er strikket i Bris, som består av en blanding alpakka og ull, og kantet med noe hvitt ullgarn.
Det er mykt, godt og varmt i halsen.
Sjalet går akkurat to ganger rundt halsen, men siden jeg er mer glad i de som er litt større, så velger jeg nå å selge dette sjalet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!