mandag 16. januar 2017

50.000-feiring!!

Jeg tikker når som helst over 50.000 sidevisninger på bloggen!
WOW!
Det er takket være alle dere som er innom og kikker på hva jeg holder på med.

Som en takk til dere ønsker jeg å gi noe tilbake!

Så derfor har jeg bestemt meg for at en av dere som kommenterer dette innlegget innen onsdag 18.01.17 kl 12.00 er med i trekningen av denne premien!


En tykk og god ribbestrikket lue. Som du enten kan ha baggy, eller brette opp kanten så sitter den godt inntil hodet.

Deler du dette innlegget på egen blogg, instagram, facebook eller en annen plass og sier fra til meg, så får du ett ekstra lodd i trekningen!

Bli med da vel!!!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Takk for en inspirerende blogg.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  2. gratulerer med fine bloggtall, koser meg med dine innlegg, klem fra Beth

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 50000 treff! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Jeg følger bloggen din, og prøver å få opp nasjonens blogginteresse i strikkeåret 2017 :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!