tirsdag 24. januar 2017

Bruker boka mi; Strikk meir til Nøstebarn

Jeg har for tiden en selvpålagt strikkepause, siden min høyre skulder ikke er helt god. Jeg mistenker at det er en betennelser som sitter inni der en plass.

Så mens jeg venter på at den skal bli litt bedre, så kan jeg jo gå gjennom flere av strikkebøkene mine.

Den jeg har sett og brukt nå er Strikk meir til Nøstebarn.



Boka er ei flott strikkebok, med mange mønster til baby, barn og voksne. Det er mange enkle basisplagg, men også flere som er litt mer utfordrende. Og med litt friske farger og striper så blir dette flotte plagg.

Jeg har brukt denne boka flere ganger, og kommer nok til å bruke den ennå mange ganger.

Dette er virkelig en bok jeg kan anbefale!

2 kommentarer:

  1. Jeg har også begge Nøstebarnbøkene, mye bra i dem. Fine basisplagg.

    Vond skulder hørtes ikke fullt så kjekt ut. God bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. De Nøstebarnbøkene mine er de jeg setter aller mest pris på, tror jeg.
      Heldigvis ble skuldra fort bra igjen

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!