torsdag 12. januar 2017

Monster bukse

Jeg fikk spørsmål fra en tidligere kollega om jeg kunne strikke monsterullbukse til sønnene hennes, og det kunne jogg jo gjøre. 
Jeg hadde jo til og med garn liggende i lageret mitt. Måtte bare kjøpe til ett nøste for å få fullført bein nr 2. 

Buksa er strikket i Europris sitt Sportsgarn. 
Hele buksa er strikket på pinner 3,5 mm. Og det gikk med 255 gr garn. 

Maskesting er noe jeg helt klart kan bli bedre på, men jeg tror de ble bra. 

Nå som denne er ferdig, skal jeg konsentrere meg om Nancykofta. 

2 kommentarer:

  1. Kul monsterbukse. Varm og god i det garnet, og greit med lagerstrikk også.

    Fortsatt lei meg for at jeg ikke rakk å strikke en sånn bukse før Klumpen ble for stor. Han hadde bare kjedelige ullbukser i ribbestrikk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de er skikkelig kule disse buksene. Men likevel foretrekker jeg egentlig ribbebuksene, da de ikke blir så klumpete, siden de ligger tett på beina. Men de er nå i alle fall kjedelig å strikke....

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!