onsdag 13. september 2017

Fargerikt og varmt ja!

Jeg har nå noen ledige minutter, og tenkte at de skulle jeg bruke til å blogge. Hadde også en plan om hva det var jeg skulle blogge om, men manglet bilde... Det var det greit å finne ett mer eller mindre ferdig innlegg fra i vår lagret. 
Så her kommer innlegget som opprinnelig er skrevet i slutten av april :o


Jeg har de siste par dagene variert mellom montering av Ull og omtanke-teppe og kjolestrikking.

Og i dag ble teppet omsider fullført. 


Håper og tror dette kommer til å varme noen som trenger det. Nå må jeg bare komme meg innom Vardesenteret og få levert det en dag.
Når jeg ser på det nå, ser jeg lapper jeg skulle ha byttet om på, men det får bare være, nå er det for sent, for teppet er ferdig!

Planen i ettermiddag nå er å få vasket en maskin med klær, satt en brøddeig som jeg kan bake ut og steke senere i kveld. Og så skal jeg ett par timer på dugnad for skolekorpset, mottak og sortering av lopper til helga loppemarked.

Så sånn går nå dagene, og er jeg riktig heldig, rekker jeg kanskje å strikke bittelitt før jeg legger meg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!