søndag 24. september 2017

Har du vunnet?

Da er det tid for trekning i min feiring av 100.000 besøk på bloggen!

Jeg hadde forberedt mange gaver, men 4 kommentarer, så sparer jeg noen til neste gang.
Jeg har da riktignok bare introdusert 2 av  gavene, og tenkt å legge til nye gaver for hver 10. kommentar. Optimistisk som jeg var, håpet og trodde jeg på mange kommentarer.

Nå som det viser seg at det ble med 4 kommentarer, har jeg bestemt meg for at alle 4 får en gave av meg.
Jeg har nummert gavene fra 1-4 og trekker med hjelp av Random.org hvem som får hva. Og da ble dette resultatet;

1) Håndkrem
Vinner; 
2) 100 gram garn
 Vinner;
Ruth

3) Kjøkkenklut
 Vinner; 

4) Bok - scrapbooking
Vinner; 

Tusen takk til dere som deltok!
Nå må dere sende meg en mail(link i bio-->), med fullt navn og adresse, så skal jeg få sendt gavene til dere!


3 kommentarer:

  1. Tusen takk for premie :) Trur eg har vunne før hos deg. Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  2. Tusen Takk!! Dette var hyggelig. Det er første gang jeg har vunnet en Give-away, og jeg er veldig fornøyd med premien da jeg er storforbruker av håndkrem og vet at denne er god. :-)
    Ønsker deg en fin strikkehøst og titter snart innom igjen.

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinnerne! Hadde visst ikke fått med meg dette jeg...

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!