onsdag 1. juli 2020

Kurv m/pads

Da norsk strikke forbund startet samstrikk på "kurv med pads" fant jeg ut at jeg måtte være med. Dette må jo være perfekte julegaver til to unge damer.

Det ene settet fikk jeg ferdig så jeg kunne legge det inn i samstrikken.


Kurven her er strikket i dobbel Mandarin Petit. 

Pads'ene er strikket i Drops Paris (gul og hvit), BomullSport (beige), Lille Lerke(rød) og Mandarin Petit(brun). 

I dag ble jeg ferdig med det andre settet, akkurat en dag for sent for samstrikken, men sånn kan det gå. Det viktigste er at jeg fikk fullført prosjektet. 


Her er kurven strikket i Bomull Sport. 


Her er Pads'ene strikket i BomullSport (de i mint helt til venstre), Drops Paris (hvite til høyre) og alle de grønne er i Mandarin Petit.

Så nå har jeg fått unna en del smårester med bomullsgarn. 

Dette er egentlig veldig kjapt å strikke når man først starter. 
Satser på at dette er gaver som faller i smak. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!