torsdag 18. juni 2020

Ankers sommerbluse

Jeg har jo startet på mange nye prosjekter den siste måneden, og nå er jeg kommet så langt at det er på tide å fullføre en del av prosjektene. 
Og mens jeg stadig har startet opp de nye, så har jeg så godt som daglig også strikket på en bestilling jeg holdt på med, og nå er den faktisk ferdig! 



Design: Petit Knit
Garn: DMC Natura, 250 gram
Pinner 4,5 mm 

Denne er veldig enkel og strikke, nesten litt kjedelig om jeg skal være helt ærlig. Men resultatet etter at jeg hadde skylt den opp ble veldig bra. 
Den er veldig elastisk, selv om den ikke ser kjempediger ut på meg, så var det ca 10 cm å gå på i hver siden i midjen. 
Den faller veldig fint, så nå håper jeg at bestiller blir fornøyd med denne, og får masse glede av den i løpet av sommeren. Så i morgen går den med Posten. 

Så nå skal jeg strikke videre på en teststrikk jeg holder på med, og fortsette på noen av de 30 nye prosjektene jeg har startet på. Det er teststrikk, bestillingsstrikk, julegavestrikk og egostrikk i skjønn forening. Og jeg gleder meg til å strikke på de alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!