søndag 19. april 2015

27/100 Heklekroker i rekordfart

På fredag fikk jeg pakke i posten.

Jeg bestilte noen heklekroker på ebay, og da ble det estimert ankomst 29.4 - 11.5. Men på fredag kom de altså! Det er vel det man kaller kjapt levert!?!

Hurra!

Sjekk de lekre fargene på de da!



Jeg har ikke prøvd heklekroker med sånn skaft før, så det blir spennende å se om jeg liker å bruke de.
Og for disse betalte jeg ca 30,- inkl. porto! Ikke noe å si på prisen i alle fall, så skulle de ikke falle i smak, så er det ikke noen krise akkurat! 
Har du lyst på likedanne, så finnes det flere her!


Ellers så har ute-strikke-sesongen har startet!!
Yeah!!
Så i dag satt jeg ute sammen med naboen/venninna mi og strikka, mens ungene lekte. Herlig!
Satser på mange sånne flotte stunder framover, selv om ungene er store nok til å være ute alene, men greit å følge med litt, og kjekt å strikke ute!


3 kommentarer:

  1. Så stilige farger på heklenålene! :)
    Her har også ute-strikke-sesongen begynt, og det er rett og slett bare fantastisk! Deilig årstid dette. :)

    SvarSlett
  2. Det ser ut til å være gode håndtak på de krokene. Gleder meg til å høre hvordan de er i bruk, og til å se resultatene :)

    SvarSlett
  3. Ebay er supert! Jeg har gått berserk med knapper derfra. Mye fint!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!