onsdag 8. april 2015

Bloggprat

Jeg sitter her og lurer litt på hva jeg skal dele i dag, for jeg har lyst å blogge. Og jeg liker jo levende blogger selv, så da tenker jeg at jeg må prøve å ha en levende blogg selv!
Men jeg har liksom ikke kommet så mye lenger på noe siden i går... 

Men siste ruta på LogCabin mangler bare 4 riller da...
Den ligger foreløpig i veska, men skal snart opp derfra. Dagen prosjekt blir nok å gjøre ferdig denne, og fortsette monteringen og kantingen. 

Men først har jeg planer om å surfe meg gjennom blogglista mi, og se på hva andre i Blogglandia har postet siden sist! 

Har forresten lagt inn knapp i margen--------->
for de som ønsker å legge til bloggen i leselista si på Bloglovin! 

Slenger med en bildecollage fra påska til slutt, bare for å vise hvor fint vær vi hadde, i alle fall en av dagene ;) 
Da var vi selvfølgelig ute på tur :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!