søndag 12. april 2015

Trekning

Da er søndagskvelden kommet, klokka har passert 20.00 med god margin. 

Minstemann hadde litt vanskelig for å finne roen såpass at han sovnet, så da tok det litt ekstra tid ;) 

Men den som venter på noe godt, venter som kjent ikke forgjeves.

Deltakerne i trekningen ble;
1. Mimouna
2. madebyjulia/Kjerstin
3. maska
4. Tika


Til trekningen har jeg brukt random.org, og vinneren ble....





.... nummer..... 


*trommevirvel*


..... 4!!!!


Tika du ble vinneren! 

Og nå er det på tide og vise fram prosjektet!



Det var riktig som flere av dere svarte, at det ble en lue. 

Lua er strikket med utgangspunkt i mønsteret Gotham, fra Drops Design.
Jeg har brukt Dale babyull og pinner 3,5 mm. 
Bunnfargen er lilla, til stripene har jeg brukt fersken og lys gul. Toppen ble rosa, da de andre nøstene gikk tom. Dette var jo ett restegarnsprosjekt! 

Håper lua faller i smak, Tika! 
Send meg en mail på annettekj(krøllalfa)gmail.com, med adressen din, så kommer lua plutselig i posten!

Ønsker alle en fortsatt flott kveld! 

-Annette-

1 kommentar:

  1. Åh, så morsomt! Jeg pleier aldri vinne noe, så nå ble jeg glad!

    Greide til alt overmål å ødelegge ei lue i vaskemaskinen i går -min aller første ullvaskkatastrofe. Jakker med borrelås og strikkaluer som sniker seg usett med i vasken er ikke en god kombinasjon :(. Jeg lover på tro og ære å se bedre etter neste gang noe med borrelås skal vaskes!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!