fredag 10. april 2015

Fredag, helg, strikking og Familien

Det er fredag og det er

HELG!!!


Tacoen er inntatt, og alle slapper av med TV ;) 
Mens guttene ser film om toget Thomas, ser jeg og mannen Suits. Og sammen med meg i sofaen har jeg selvfølgelig strikketøyet.


Jeg har begynt på kanten rundt teppet mitt, og innser at dette kan ta en liten evighet og få ferdig altså... 


Også jeg som var så klar for å få ferdig teppet i helga! 

Jaja, vi få nå se om det går da!?! 

Her er jeg såvidt over halvveis på den første av 18 sånne "biter". Men jeg blir i alle fall veldig fornøyd med kanten, og jeg får testet at teppet faktisk varmer veldig godt :)

Ellers så var jeg i dag innom nærbutikken og plukket med meg Familien Håndarbeid, som kom ut i mars. 

Gleder meg til å studere det skikkelig. Til nå har jeg bare bladd kjapt gjennom det, men har allerede funnet meg flere favoritter, som jeg med tid og stunder har lyst å og lage!

Ønsker alle en flott fredagskveld! 

Minner om at det blir trekning på gi-bort-innlegget mitt på søndag!

-Annette-

1 kommentar:

  1. Sånne kanter tar tid! Men de er absolutt verd det. Og strikker du foran TV-en er de plutselig ferdige.

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!