onsdag 29. april 2015

33/100 Syforeningstur ga en hekla hals

Jeg teller og teller innlegg, og nå har jeg jammen blogget 1/3 av målet om 100 innlegg i løpet av året!!
Og til helga har jo 1/3 av året også gått - allerede! 
Og det beste er at jeg fortsatt syns det er gøy å blogge, kjenner at når det går noen dager imellom må jeg bare finne noe å blogge om! 
Måtte det bare fortsette :) 

Men over til det jeg faktisk tenkte å blogge om nå; 
I helga var vi 4 jenter/damer fra syforeninga som var på hyttetur til Åre. At det ble akkurat Åre som ble målet var ingen tilfeldighet! Der finnes jo en utrolig flott garnbutikk, KAKI, der er systembolaget og der er butikker for fläskhandel :)

Fredagen ankom vi, og fikk losjert oss inn, i en enkel, men helt grei hytte. Litt sliten, men ikke sånn at det var til sjenanse for oss. 
Fredagenkvelden gikk med til taco, strikking, latter og cider/øl! 

Lørdagen var shoppedagen! 
Vi la igjen noen sedler på KAKI for å si det sånn! 


Noe sokkegarn var det jeg hadde tenkt jeg måtte kjøpe. Men da jeg så modell av denne genseren bare i grønn-turkise-farger måtte jeg bare kjøpe inn garn til den. Så denne blir det nok lagt opp til etter hvert! 

Men først må jeg strikke ferdig kanten på LogCabin-teppet!! 
Jeg har igjen ca 1,5 side med kant, så det er håp om at det kan bli innen rimelig tid! 


Rett ved siden av hytta lå det blant annet en restaurant, hvor vi inntok middagen. Det var en så enorm porsjon at jeg hadde ikke sjans til å spise opp alt sammen! 
Ikke tidenes mat, men greit nok til at man spiste og koste seg nok til å bli mett. 

Kvelden gikk med til håndarbeid, kortspill, cider/øl og MASSE latter!!

SKÅL!

På søndagen var det utsjekk, mathandel og biltur hjem. Så vi kom hjem mens det ennå var formiddag, men greit det også! 

Borte bra, men hjemme best! 
Men denne helga var virkelig bra altså, og kjente det godt i lattermusklene hele søndagen etterpå! 

Jeg kjøpte ett nøste til, i tillegg til sokkegarn og gensergarn, og av det garnet heklet jeg denne halsen

23/100

Halsen er heklet av ett 100g nøste Big Delight fra Drops, på heklekrok 4,5mm! 
Falt rett og slett for disse fargene, syns de var utrolig lekre sammen!

Ha en flott dag! 

-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!