tirsdag 23. mai 2017

Noe blir da ferdig også


Veskestrikkinga har blitt ferdig!
Endelig fikk jeg til en lue jeg ble fornøyd med, etter har å prøvde flere ulike varianter med dette garnet. Både topp-ned, og strukturmønster. Før jeg endte opp med denne bunn-topp-lua i striper.
Ble veldig fornøyd med lua og fargene, selv om jeg måtte bytte til en lysere grå i toppen. Men sånn er det når man strikker med restegarn.



Den kopptua jeg i helga skrøt av at var ferdig, den manglet avfelling... Men nå har jeg fått felt den av, så da er det bare å fortsette på neste klut!
Kluter er jo forbruksvare, og det er fine smågaver.
Denne er strikket i noe restegarn jeg ikke er sikker på hva heter, og ser du ekstra nøye etter, kan det hende at du ser at det er to forskjellige garn jeg har brukt. Jeg strikket 2 pinner 2r/2vr i det ene garnet, og så 2 pinner rett(rille) i det andre garnet oppover hele veien.

Kjekt å få unna noen småting innimellom de store prosjektene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!