onsdag 10. mai 2017

Ett til meg, og ett til deg?


Innimellom prøver jeg meg på andre ting, enn håndarbeid. For noen år siden prøvde jeg meg på litt maling. Men det ble visst med disse to...


Liker egentlig begge to, men tenker at jeg skal ha det ene på veggen på soverommet, og gi bort det andre.

Bildene er datert 2010, så de har nok stått i bokhylla på soverommet vår siden da. Så nå er det på tide å få de "fram i lyset".

Kunne du tenkt deg ett av de?
Hvilket ville du i så fall hatt, og hvorfor?

Fortell meg, så blir kanskje det ene nettopp ditt!!

Jeg trekker ut en vinner når jeg har passert 75.000 visninger på bloggen! 

1 kommentar:

  1. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så kunne jeg tenkt meg det øverste. Delvis fordi jeg er veldig glad i lilla, men også fordi jeg syns hjertet på det er veldig fint :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!