mandag 29. mai 2017

Må ha litt friske farger til sommeren

Rett av pinnen. Her trengs det damping og blokking!

Etter at jeg i forrige uke ble ferdig med det første ermet på Håkongenseren, måtte jeg bare ha en pause.
Jeg kikket på prosjektlista, og så at neste jeg ville strikke litt på var Kvothe. Så da satte jeg igang, og utpå fredagen, så jeg at dette kunne jeg rekke å komme i mål med.
Så da ble det en litt senere kveld enn vanlig, og ett ferdig sjal. 
Fortsatt vanskelig å se strukturen...

Det ble ganske stort og godt, men ikke å symetrisk som jeg hadde trodd og håpet. Men liker nå fasongen likevel jeg da.
Her ser du litt av strukturen, med Dropp-masker.
Syns det ble en skikkelig frisk og flott fargeklatt!
Garnet er Regia Fluormania, og jeg brukte pinne 3 mm på dette prosjektet. Det å rekke opp "dropp-maskene" var faktisk mer arbeidssomt enn hva jeg trodde på forhånd, men det ble nå veldig bra til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!