mandag 15. mai 2017

Multitasking


Etter at de barna som var innom meg på jobb idag, hadde dratt hjem for å sove, fikk jeg litt planleggingstid. Nå går det fort mot sommerferie, og etter det oppstart av nytt barnehageår. Og det nye barnehageåret bringer med seg en ny rammeplan. Og den må jo leses, så jeg vet hvilke retningslinjer vi driver etter til høsten.
Og hva er vel ikke bedre enn å multitaske? Så leser rammeplan og strikker samtidig, og da klarer jeg faktisk å få med meg innholdet, for da konsentrerer jeg meg om strikkinga i stedet for hvor tørt og tungt dette er skrevet.

Så i dag har jeg lest 1/3 av rammeplan og strikket 3-4 cm på en lue!

Nå er det middag og brødbaking som står for tur, før jeg får besøk av koselige venninner for strikking og kakespising senere i kveld. Vi har igjen halvparten av kakene etter mannens bursdagsfeiring i helga, så godt å få besøk av noen som kan spise litt, så jeg ikke spiser mer enn jeg har godt av. Eller, det gjør jeg sikkert uansett da, men!

Har du forresten fått med deg denne??
Gir deg sjansen til kommentere fram til jeg gi bort/trekker vinner til det ene bildet i morgen ettermiddag!
Store vinnersjanser!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!